Οι μικρού μήκους του Μαρκ Ράπαπορτ

Οι Αστέρες Μας (2015, 27’)

Τα διάσημα κινηματογραφικά ζευγάρια του ’40 και του ’50 – τους διάλεγαν για τη χημεία τους ή για την εμπορικότητά τους; Και αν τυχόν ξαναπαίζανε μαζί χρόνια αργότερα, θα είχαν ακόμα τη μαγεία τους ή θα είχε ξεθωριάσει; Η βιομηχανία του κινηματογράφου ως μηχανή προκατασκευασμένου ρομάντσου και επιθυμίας, καταγράφει παράλληλα το χρόνο που περνά. Μια μελέτη πάνω στη νιότη, την ομορφιά, τα γηρατειά και τις εισπράξεις στα ταμεία!

Τα Τραπέζια της Ματαιοδοξίας του Ντάγκλας Σερκ (2015, 10’)

Ένα δοκίμιο που εξετάζει τη συχνότητα και τη σημασία της εμφάνισης του συγκεκριμένου επίπλου (μπουντουάρ) στις ταινίες του Douglas Sirk. Πρόκειται για ένα κινηματογραφικό τέχνασμα που αιχμαλωτίζει και κρατά τις γυναίκες δέσμιες ενός τεχνητού κόσμου με περιορισμένη οπτική; Ή είναι μια πύλη στο παρελθόν και στο μέλλον, αλλά και μια διαστρεβλωμένη μεν, αληθινή δε, εικόνα των ρόλων που οι γυναίκες καλούνται να παίξουν στην κοινωνία;

Τζον Γκάρφιλντ (2002, 10’)

Ο John Garfield ήταν ο πρώτος αστέρας του Χόλιγουντ που μπορεί να χαρακτηριστεί ως «επαναστάτης». Ο περιθωριακός χαρακτήρας του στην οθόνη αποτελεί το πρότυπο για τους αστέρες της δεκαετίας του ’50, όπως ο Brando, ο James Dean και ο Montgomery Clift.

Γίνομαι Ανίτα Έκμπεργκ (2015, 18’)

Μια διερεύνηση του φαινομένου «Anita Ekberg» και του πώς καθιερώθηκε ως διεθνές σύμβολο του σεξ χάρη στο μύθο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά της, τόσο στο Χόλιγουντ, από τον Frank Tashlin, όσο και στην Ευρώπη, από τον Federico Fellini.