Μαουρίτσιο Κατελάν: Επιστρέφω σε Λίγο

Ιδιοφυΐα ή απατεώνας; Ο Maurizio Cattelan αναστάτωσε τον καλλιτεχνικό κόσμο στα τέλη του ’80 με μια σειρά από εκκεντρικές εικαστικές εγκαταστάσεις. Στα είκοσι χρόνια της μετεωρικής του πορείας, δεν θα σταματούσε να προκαλεί, μέχρι την οικειοθελή του απόσυρση το 2011, που κατέληξε στην έκθεση του συνολικού του έργου, κρεμασμένου κυριολεκτικά από το ταβάνι του Μουσείου Guggenheim της Νέας Υόρκης. Η σκηνοθέτης Maura Axelrod ιχνηλατεί την επεισοδιακή καριέρα του πιο διακεκριμένου φαρσέρ της τέχνης της εποχής μας, καλώντας curators, συλλέκτες, κριτικούς (αλλά και τις πρώην συντρόφους του) να καταθέσουν την άποψή τους για τον καλλιτέχνη που –μεταξύ άλλων– συνέθλιψε τον Πάπα με έναν μετεωρίτη, έπνιξε τον Πινόκιο σε μια πισίνα και εξαπάτησε κατ’ επανάληψη κοινό και κριτικούς, σαγηνεύοντάς τους και εξοργίζοντάς τους την ίδια στιγμή.